crm-onlineЕфективност, подпомагаща постигането и задържането на конкурентна позиция на динамично променящия се пазар не е малко предизвикателство. Залагайки на Microsoft Dynamics CRM Online, получавате пълна поддръжка на механизмите за продажба, базирани на системата за управление на отношенията с клиенти и изграждането на маркетингови стратегии. За достъпността и безаварийността на системата отговаря Microsoft.
    Dynamics CRM Online  позволява да увеличите ефективността на продажбите и да използвате предимствата на модела облак. Освен гъвкавостта, възможността за надграждане и достъпната цена, системата е популярна също и от гледна точка на лесното внедряване. Това е интерактивен инструмент, който оптимизира дейността на фирми, като се приспособява към текущите нужди на клиентите.

    Клиентът преди всичко

    Предоставените възможности позволят изграждането и използването на база от клиенти, съдържаща история на разговорите, план на предстоящите контакти и мониторинг на контактите. Също така позволяват свързване на задачите на избраните оферти или фактури. CRM Online е и отличен източник на информация относно актуалните трендове.

    Ефективен маркетинг

    CRM Online е успешен маркетингов инструмент , който подпомага създаването на кампании. Благодарение на интуитивния му интерфейс следенето на промоционални кампании, анализирането на тяхното протичане и продуктивност никога досега не е било толкова просто. Предимство на решението е също и интеграцията с Outlook и Skype for Business. С оглед на достъпа от всяко място и устройство, CRM Online се отличава с голяма гъвкавост, която позволява максимално да използвате появяващите се възможности за продажби.

    Услугата е достъпна в следните версии: Professional, Basic и Essential. По-долу представяме функционалността на плановете. Заповядайте на презентация на senetic.bg. Нашите специалисти с удоволствие ще отговорят на вашите въпроси.

    Лицензиране на  Dynamics CRM Online

    User Subscription Licenses (USLs)

    Essential

    LP2-00012

    Basic

    LT2-00012

    Professional

    LX2-00012

    Основни функции на CRM – четене и добавяне на задачи и контакти
    Четене и запис на данни за собствените приложения
    Достъп до Dynamics CRM от десктопа или мобилно приложение  ✓
    Отчитане, лични табла за управление и данни за визуализация  ✓
    Автоматизиране на продажбите
    Маркетингови кампании и списъци
    Автоматизация в обслужването на клиенти
    Управление на компютри, диаграми, работен процес

    crm-online-pho

    Оставете коментар