Помощни теми
Какви са достъпните начини за изпращане на доставката?
Закупените продукти се изпращат чрез куриерски услуги до клиента.В България работим със "Спиди куриерски услуги".КЛиентът може да заяви взимане на продуктите от наш офис (Ж-к.Младост 4, бл.483 , София 1715 ) но за целта е необходимо поръчаните продукти да бъдат предплатени.Не се приемат плащания в брой на място.
Какъв е срокът за доставка на поръчаните продукти?
Предвиденият срок, в който продуктите пристигат при клиента, зависи от наличностите.Доставките биват 3 вида:Доставка от наш склад в България - отнема 1-2 дни до клиента , бърза доставка от наш централен склад в ЕС -продуктите са налични за следващата седмица , и регулярна доставка - 6-8 р.дни до клиента.
Как се изчислява цената на доставката?
Цената на доставката се изчислява въз основа на тарифата на Спиди Куриерски услуги от наш офис на територията на Р.БЪлгария в гр.София до посочен от клиента адрес.Нашите клиенти ползват отстъпки от цената на услугата за доставка.
В каква валута се осъществява продажбата?
Продажбата е възможна във валутата на държавите, в които водим нашата дейност. Пълният списък ще намерите на http://www.senetic.net/.За Р.България обичайно работим в Български лева,
Как можем да следим пратката?
Следенето на пратката позволява да проверите, на какъв етап е доставката. След заявка на поръчката Вие получавате специален номер за проследяване, с помощта на който можете да следите в сайта на превозвача, кога Вашата пратка ще пристигне на посочения адрес.Номер за проследяване на пратката е наличен на всяка фактура при поръчка с наложен платеж (парично пощенски превод).Клиентът получава фактура на email в момента за изпращане на пратката.
Какви са начините на плащане?
Клиентите могат да платят за поръчаните продукти по следните начини: Предплащане по банков път (по сметка в Ситибанк България в лв или евро ), наложен платеж (парично пощенски превод) , подсигурено онлайн плащане с банкова карта (кредитна или дебитна) и PayPal. Плащане в брой е възможно само при наложен платеж (парично пощенски превод).Не приемаме плащания в брой в офис или шоурум на Сенетик начини:
- Предплащане с превод
- Visa
- MasterCard
- PayPal
- Наложен платеж
Мога ли да променя поръчката?
Промяна на поръчката е възможна до момента на започване на реализирането на поръчката чрез телефонен контакт с нашия екип.
Как се регистрира акаунт?
За да регистрирате акаунт, трябва да кликнете върху иконата за логване в десния горен ъгъл на сайта и да въведете е-mail адрес и Вашите данни. Регистрирането можете да направите и преминавайки поредните етапи на реализиране на поръчката.
Какви ползи има от регистрирането на акаунт?
Регистрирането на акаунт позволява преди всичко запаметяване на адреса на доставката и данните, необходими за издаване на фактурата, без необходимост от въвеждане на тези данни всеки път при поредните поръчки. Също така предоставя възможност за достъп до историята на покупките.
Как мога да се абонирам за бюлетина?
Можете да се абонирате за бюлетина, като въведете Вашия адрес e-mail в долната част на сайта www.senetic.pl. Това ще Ви позволи да следите за всички достъпни промоции и новости.
В случай на каквито и да било въпроси, моля, свържете се с нашия екип.