Методика и стъпки за поръчка и фактуриране
1.Поръчка може да се направи по следните начини:
- Чрез уебсайт www.senetic.bg (регистрацията не е задължителна, може да направите поръчка и като гост).
- На електронна поща [email protected] или на електронната поща на обслужващия Ви търговец
- Чрез LiveChat, достъпен от нашата уебстраница (долен десен ъгъл)
Поръчки не могат да се правят по телефон.
За да създадем Вашата поръчка, имаме нужда от следните данни
Име на фирмата или физическото лице
Данъчен номер на фирмата или ЕИК ако не е регистрирана по ДДС
Адрес по регистрация и адрес за доставка (ако са различни)
Лице за контакт по доставката
Телефонен номер за контакт
e-mail за контакт
2.Плащания и фактуриране
При предплащане по банков път
- При поръчка от уебсайт – след попълване на данните и изпращането им, клиентът получава автоматично генерирана проформа фактура, по която може да извърши плащането. Поръчката се задейства след получаване на превода. Стандартно плащането по банков път се получава в рамките на 4-8 часа след извършването му.
- Ако поръчката е въведена ръчно (при получаване на данни през LiveChat Или на email) , клиентът получава ръчно генерирана проформа, по която може да извърши плащането. Също така, плащане може и да се извърши по изпратена оферта (на бланката има необходимите реквизити).
- Ако стоката е налична на склад в България, фактурирането на поръчката се извършва в момента на предаване на стоката на куриер, който ще я достави до клиента. Ако стоката не е налична на склад в България (с доставка) , в срок от 5 дни след приемане на плащането се издава „Фактура за авансово плащане“ на платената стойност, а при предаването на стоката се издава фактура, с която се приспада авансовото плащане (обичайно е с нулева стойност или остатъка за плащане).
- При плащане онлайн с банкова карта или PayPal – клиентът може да създаде сам поръчката си през уебсайта или да изпрати имейл с данните си и да получи линк към системата за сигурно плащане (SixPayment) . След извършване на платежната транзакция поръчката бива задвижена.
- Не се приемат плащания в брой в офис на „Сенетик“.
- При наложен платеж (Парично-пощенски превод) чрез „Спиди куриерски услуги“, клиентът получава фактура на електронна поща с номер за проследяване на поръчката в момента, в който поръчаните продукти са предадени на куриер. Предплащане в този случай не е необходимо.
При всички доставки с куриерски услуги клиентите имат на фактурата си номер за проследяване на доставката.
Всички фактури се изпращат по електронен път (на електронна поща) с цел да предпазим съдържанието на доставката за нашите клиенти. Обичайно , фактурите се изпращат автоматично генерирани от нашата система, ако клиентът не получи фактурата си – трябва да се свърже с нас за да му я изпратим прикачена.
При желание за получаване на фактура с реквизити подпис и печат, моля клиентите да уточнят това предварително.
„Сенетик“ си запазва правото да отказва поръчки на стойност над 500 лв с наложен платеж.
Стоката се придружава от следните документи
1.Товарителница на Спиди куриерски услуги
2.Стокова разписка на „Сенетик“ с посочени продукти, партидни номер, номер на поръчката, номер на товарителницата, брой на продуктите.
Финансови реквизити като стойност на поръчката и фактура не се прилагат към доставката от съображения за сигурност.